/// Sokok Lovasfarm ///  IN THE AUTUMN*

News
2011.10.16.
-megvannak a 2011-es nemzeti
vágta eredményei !!!! gratulaa :)

2011.10.17.
- ÚJ design !
44.-ek vagyunk a toplistán !!!
- szavazást lezártam! eredmény
nem zárok be és sok-sok válto-
zás lesz :*

[23-4] [3-1]

2012.01.24. 19:16 Idézet

Lóról egy kép:

Hogy látogatod a lovadat:Bemgyek az istállóba már ott vár Dreamy.Kiviszem a legelőre azután kitakarítom a boxát,adok neki friss vizet és friss szénát.Vissza hozom a legelőröl és lecsutakolom.Berakom a boxába adok neki egy finom répát és elbúcsozom tőle.

Ló: L.M.Libretto

Hogy látogatod a lovadat:Bemgyek az istállóba már ott vár Libretto.Kiviszem a legelőre azután kitakarítom a boxát,adok neki friss vizet és friss szénát.Vissza hozom a legelőröl és lecsutakolom.Berakom a boxába adok neki egy finom répát és elbúcsozom tőle.

Ló: Wunderful Life

2011.10.08. 11:53 Idézet
dme

Klicken, um in Original Größe zu sehen.
Hogyan látogatod a lovad: Beérek a farmra, és az istállóba megyek. Ott már vár rám az én kis eleven lovacskám, Flame. Egyszerűen imádom!!!! Lecsutakolom, kifésülöm a sörényét és a farkát, majd kikaparom a patáit. Megetetem és megitatom, majd kiviszem egy kicsit a legelőre. Nagyon szeret kinn lenni, ugrál, ide-oda vágtázik, megnézi a többi lovat. Míg ő ennyire jól érzi magát én visszamegyek és kitakarítom a bokszát. Aztán megyek a nyergesbe és hozom a galoppfelszerelését. Elvezetem a galopp pályáig, majd ott felnyergelem. Aztán indulhat az edzés. Most még csak pár kört megyünk, hiszen még kezdő a galoppban. Aztán visszamegyünk az istállókhoz, ahol elbúcsúzok tőle egy nagy öleléssel :)

2011.10.08. 11:38 Idézet

Lóról egy kép:

Hogyan látogatod a lovad: A reggeli etetés után kivezetem a boxából, alaposan lecsutakolom, majd felszerszámozom, és edzünk egyet. Edzés után kicsapom egy kicsit a legelőre, addig kitakarítom a boxát, és felsöpröm a folyosót. Délben visszahozom, odaadom neki az ebédjét, majd délután az időtől függően terepezni megyünk, vagy lefutószárazom. Este vitaminnal és gyümölcsel dúsított vacsit adok neki, majd elköszönök tőle, és pihenni hagyom.

2011.10.06. 17:01 Idézet

2011.09.25. 17:00 Idézet

Lóról egy kép:
Klicken, um in Original Größe zu sehen.Vasárnap délután, kettőkor értem ki. A mén, mikor beléptem az istállóba, nyihogva köszöntött. Megsimogattam, majd rátettem a kötőféket és kivezettem az istálló elé. Először gondosan kikapartam a patáit. Majd a lábait keféltem le egy erősebb gyökérkefével. Az egész testét fellazítottam egy gumivakaróval, majd egy erősebb szőrkefével elsimítottam. Így távolítva el az elhalt bőrt, a port és a koszt. A sörényét és a farkát kikeféltem, majd a testét átkeféltem egy fénykefével és áttöröltem egy baba popsi törlő kendővel. Majd felszerszámoztam. Patáira pataharangot csatoltam, majd felfásliztam égszínkék fáslikkal. Hátára dobtam egy égszínkék izzasztót, fekete szegéllyel rá egy jó vastag, bárányszőrből készült marvédőt, rá pedig az díjlovas nyereg. Felkantároztam, majd füleie fülvédőt húztam. Átvezettem a négyszögbe.Meghúztam a hevedert, kihúztam a lábait majd felszálltam. Egy órát dolgoztam vele. Meg voltam elégedve a munkájával, végig szépen támaszkodott, szépen is dolgozott. Kisétáltam terepre lesétálni. Utána leszerzsámoztam, lepucoltam, lehűtöttem a lábait, lesúroltam a patáit, lekentem a patáit majd bevittem a helyére és kapott három almát.

2011.09.21. 16:41 Idézet
dme

2011.09.18. 08:01 Idézet
roslyn

Lóról egy kép:
Klicken, um in Original Größe zu sehen.A suli miatt egy ideig nem tudtam kijönni, addig a edzőm lovagolta, rengeteget militaryzott és ugrott vele, díjlovaglásban pedig sok mindent tanított a ménemnek. De tegnapelőtt és tegnap pihent, ezért nem terveztem, hogy felülök rá. Mivel jó meleg volt, gondosan lefürdettem, majd felszereltem. Patáira zöld pataharangot helyeztem, lábait barna fáslikkal fásliztam. Majd felkantároztam, lekapcsoltam a szárakat és füleire zöld fülvédőt húztam. Kivezettem a futószáras pályára. 10-10 kört mindkét kézen lépett, majd ügetésre bíztattam. 15 kör jobb kézen, majd lépésre vettem és átettem a másik kézre. Picit szusszanhatott, majd újabb 15 kör, és lépés. Pár körig hagytam szusszanni, majd ügetés és vágta. Mindkét kézen 8-8 kört vágtázott, majd lépésbe vettem. Kijött barátnőm segíteni. Körre kitettünk két rudat, ügető távolságba.  Így mindkét kézen 10-10 kört ügetett és átügetett a rudakon. Utána emeltem egy tíz centiméter magasságba. Így is 10-10 kör, majd lépés. Barátnőm vágta távolságra állította be a földre fektetett rudakat. Beugrattam vágtába, majd mindkét kézen 6-6 átvágtázott ezen a két rúdon. Utána emeltünk tíz centit, és így is 8-8 kör mindkét kézen, majd kivettük a rudakat. Még 5-5 kört ügetett mindkét kézen, majd lesétáltam. Miután lehűlt, gondosan lecsutakoltam, és kitettem egy karámba. Két répával búcsúztam tőle.

2011.09.17. 11:11 Idézet

Klicken, um in Original Größe zu sehen.
Hogyan látogatod a lovad: Beérek a farmra, és az istállóba megyek. Ott már vár rám az én kis eleven lovacskám, Flame. Egyszerűen imádom!!!! Lecsutakolom, kifésülöm a sörényét és a farkát, majd kikaparom a patáit. Megetetem és megitatom, majd kiviszem egy kicsit a legelőre. Nagyon szeret kinn lenni, ugrál, ide-oda vágtázik, megnézi a többi lovat. Míg ő ennyire jól érzi magát én visszamegyek és kitakarítom a bokszát. Aztán megyek a nyergesbe és hozom a galoppfelszerelését. Elvezetem a galopp pályáig, majd ott felnyergelem. Aztán indulhat az edzés. Most még csak pár kört megyünk, hiszen még kezdő a galoppban. Aztán visszamegyünk az istállókhoz, ahol elbúcsúzok tőle egy nagy öleléssel :)

2011.09.12. 18:06 Idézet

2011.09.09. 15:23 Idézet

Ló: Wunderful Life

2011.09.05. 18:47 Idézet

2011.09.04. 09:15 Idézet

Lóról egy kép:
Klicken, um in Original Größe zu sehen.Vasárnap már kilencre kiértem a lovardába. A ménem héttől délig elvilleg karámba lett volna, de ma ezen változtatunk. Miután átöltöztem, felkaptam az égszínkék kötőfékét és vezetőszárat. Mikor odasétáltam a ménhez.
- Lordy! Gyere ide, édesem! - mikor a mén meghallotta a hangomat, felnézett és hozzásétáltam. Felkötőfékeztem, majd kivezettem az istálló elé. Kikötöttem, majd gondosan lepucoltam. Mára csak egy kis játékot terveztem vele, hisz tegnap rendesen elfáradt a terepben. Miután a mén csillogott, patáira pataharangot csatoltam, majd benzinkék fáslikkal fásliztam föl. Átvezettem az elkerített körkarámba, majd elengedtem. A mén sétálni kezdett nézelődött, szaglászott. 5-5 perc lépés, majd jeleztem neki.
- Üget, Lordy.
A mén kecsesen dobálta a lábait, 10-10 perc mindkét kézen, majd három perc lépés. Utána vágta. Hajtani kezdtem, max tempóra kértem. Csatlakozni akartam vele. 5 perc után elkezdte megadni a jeleket. Leengedte a fejét és nyalogatni kezdte a száját. Egyik fülét felém fordította. Hátat fordítottam neki, mire megtorpant és felém fordult. Odasétált hozzám és megbökte a vádlim. Sétálni kezdtem, majd futni. A sárga ló élénken követett, végig a sarkamban volt. Megfordultam és megdörzsöltem a homlokát és kapott egy puszit. Másik kézen is csatlakoztunk, majd átsétáltunk az elkerített hobby pályára. Vezetőszár nélkül szorosan követett. A hobby pályán hosszan játszottunk. Fogócskáztunk, majd felállítottam egy akadályt, amit úgy ugrottunk meg hogy én futottam mellette és egyszerre ugrottunk át, egymás mellett. 1 órát voltunk kint, de éreztem, hogy Lordy élvezi. Majd összekapcsoltam egy vezetőszárat és felakasztottam a nyakába és lesétálásnak felültem rá szőrén és húsz percet sétáltunk terepen, hogy lehűljön és megszáradjon. Az istállóban lemostam a lábait és a patáit, majd a patáit lekentem patazsírral, majd elvittem egy órára legelni egy nagy mezőre. Fél egykor megkapta az ebédjét, majd kettőtől teljesen esti etetésig kint lehetett a füves karámjába.

2011.09.03. 21:56 Idézet

Lóról egy kép:
Klicken, um in Original Größe zu sehen.Szombaton kora reggel érkezem lovamhoz. Pénteken reggel elutaztunk az egyik színkategóriás küllemversenyre, amit magasan meg is nyert mozgásával és különleges küllemével. Mikor beléptem az istállóba, Lord Bonsai kitenkitett és nyerítve köszöntött.
- Szia, bajnokom.
A ló barátságosan megbökött.
- Amiért ilyen ügyes voltál, ma kimegyünk egy kicsit terepre, jól van?
A ménem elégedetten prüszkölt. Megpaskoltam izmos nyakát, majd felkötőfékeztem és kivezettem az istálló elé. Tegnap verseny előtt és után lemostam, szóval most csak áthúztam rajta a kefét és kikapartam a patáit. Lábaira égszínkék lábvédőket tettem, majd patáira pataharangot csatoltam. Égszinkék izzasztót és fülvédőt tettem rá. Miután felszerszámoztam meghúzta a hevedert, lehúztam a kengyeleket, majd nyeregbe szálltam. Két órát terepeztem a ménnel, bejártuk az egész környéket, rengeteget vágtáztunk és ügettünk, megnéztük a millitary pályát és ugrottunk pár könyebb akadályt és vízben vágtáztunk, meg ügettünk. A sárga ló nagyon élvezte, meg se próbált elvinni. Fáradtan sétáltunk haza, de remek élményben volt részünk. Lereszeltem, majd kicsaptam a legelőre míg én kitakarítottam a bokszát és lepucoltam a szerszámait.

2011.08.31. 10:51 Idézet

2011.08.30. 14:50 Idézet

2011.08.29. 11:33 Idézet

2011.08.28. 20:14 Idézet

2011.08.26. 14:50 Idézet

2011.08.26. 13:54 Idézet

2011.08.23. 10:52 Idézet

[23-4] [3-1]

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?